Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris entrevista. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris entrevista. Mostrar tots els missatges

dissabte, 10 d’octubre del 2015

Entrevista a C&P

Ja ha sortit publicat el darrer número de la revista Comunicación y Pedagogía, una publicació que promou la utilització dels mitjans de comunicació i les TIC com a recurs pedagògic. Com a soci de l'Associació Espiral, ja fa uns anys que la rebo i sempre l'he considerat una de les imprescindibles per estar al dia de les tendències en innovació educativa.

Aquest darrer número l'han dedicat en bona part al monogràfic sobre Impressió 3D & Educació, tàndem del que cada vegada en sentirem més a parlar. És altament recomanable la lectura d'articles com els dos que han fet el Bernat i el José, membres de l'equip Edutec del Citilab.


Us convido a llegir l'entrevista en la que comparteixo el meu interès per la robòtica educativa, el construccionisme i el vincle amb la impressió 3D en educació. Aquesta entrevista és d'accés lliure, així que si després de llegir-la voleu deixar un comentari en aquesta entrada podrem intercanviar valoracions.