divendres, 1 de març del 2013

Pràctiques

Aquests propers dies aquest bloc no registrarà l'activitat que tenia darrerament perquè des de dilluns dedico bona part de les hores a l'estada de pràctiques a l'Escola de Formació d'Adults. He de dir que em va prou bé per posar en pràctica els coneixements al voltant de les TIC. El tutor m'ha ofert la possibilitat de dur a terme la meva intervenció en aquest àmbit i passo prou hores a l'aula d'informàtica fent el que m'agrada.


Aquesta fotografia mostra el gràfic que vaig realitzar a partir de la informació introduïda en una base de dades Excel. Si tot va bé, la setmana vinent proposaré una sessió de Realitat Augmentada a partir de dissenys en 3D fets pels mateixos alumnes amb l'Sketchup. Ja explicaré què tal va l'experiència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada