dimecres, 26 de juny del 2013

He trobat feina!

A la darrera entrada d'aquest blog feia saber que cercava feina per al curs vinent, com a mestre en una escola. Em fa molt feliç dir-vos que, un mes després de publicar el videocurrículum, he aconseguit el meu propòsit: si tot va bé, a partir de setembre podré estrenar-me com a mestre TIC, tot just el que em feia més il·lusió.



Darrerament em trobo en uns dies de gran alegria. Sé que sóc afortunat de poder posar en pràctica el que he après al llarg d'aquests anys just després d'haver acabat la carrera. Quines ganes d'encomanar als alumnes les meva passió per aprendre i de donar el millor de mi mateix! Ja aniré compartint en aquest blog les experiències d'aula i demés. 


Per finalitzar aquesta entrada vull fer una breu reflexió sobre el videocurrículum. Sense dubte, val la pena que, a l'hora de cercar feina, un s'esforci a presentar-se d'una manera original. Si no hagués estat per aquest vídeo d'un minut segurament el meu correu no hagués destacat d'entre tots els rebuts. En moments tan difícils  trobo que és essencial innovar; així doncs, si algú es troba en una situació similar, que no s'ho pensi dues vegades i posi en marxa la creativitat. Estic convençut que tard o d'hora podrà dir ben alt: he trobat feina!

1 comentari: